Do nut worry

Ik ben een vrouw met niet al te veel zorgen, maar hoe kan het dat een man zich nergens ooit echt druk om maakt? Elke keer weer betrap ik me er op hoe snel ik mijn emoties de vrije loop laat gaan en kies voor wat mijn overemotionele gevoel wilt. En iedere keer als ik dan eens mijn hart wil luchten bij het lieve vriendje, dat mij verteld wordt wat een ontzettende aansteller ik ben. Terwijl ik, net zoals die meisjes in de kroeg die jagen op mannen , zei en dacht dat ik niet zo’n meisje was.

ondertussen is de drama alweer gezakt en geniet ik heerlijk van een grote kop thee die mij een heerlijke, wijze spreuk leert…

”Do nu worry” Blond Amsterdam mok, kamer van huisgenootje,2012

doei doei !!

Dit bericht is gepubliceerd op 17 januari 2012 om 16:26 en is opgeslagen onder Uncategorized. Markeer de permalink als favoriet. Volg hier alle reacties met de RSS feed voor dit bericht.

Plaats een reactie