Coffee Company

Iedere keer weer. Niks te doen? Coffee Company aan de gracht! Jaaaa! heerlijk, lekker eventjes niks doen en bekomen van een (niet al te) drukke week. Al voor je je keuze hebt kunnen maken uit al die soorten heerlijke koffie, trek ik al mijn overbodige kleding uit. Want hoe vaak ik er ook geweest ben, wennen aan die plotselinge hitte zal ik nooit. Ik groet vriendelijk de barista en doe snel iene miene mutte in m’n hoofd. Vandaag wordt het espresso. Een lekkere boost om te schrijven en het internet uit te checken. In plaats van op de bank te zitten of aan de kleinere tafeltjes kies ik toch maar voor de ”werk”tafel waar alle serieuze en city wise mensen met hoofdtelefoontjes (net als ik) opdrachten aan het maken zijn. Ondertussen kijk ik een beetje om me heen en geniet ik van de drukte om me heen.

Laat de rest maar lekker druk bezig zijn, ik kom helemaal tot rust en verdwijn in de menigte. Gewoon lekker meebewegen met de heerlijk intilligente muziek die ik nu aan het luisteren ben.

Geniet :)

This entry was published on 19 januari 2012 at 15:54. It’s filed under Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

Geef een reactie

